zondag 8 december 2013

Battle: BB cream

Hey,
Vandaag houd ik een BB cream battle
Het gaat tussen de BB creams van Rimmel en Maybelline.

Als eerste die van Rimmel:
De naam is BB cream 9-in-1 in de lichtste kleur

Deze BB cream is vrij dik.

Zoals je ziet smeert hij heel dik.
Je ziet het dan ook goed zitten.
Hij is voor mijn gezicht iets te donker,
ook heeft hij er iets rozigs in zitten.


En dan nu de BB cream van Maybelline

Deze heet Dream pure BB cream ook weer de lichtste kleur.

Deze is nogal dun dus fijn uitsmeerbaar.
 Hier lijkt de crean te licht op mijn huid maar hij eert goed in en daardoor is hij de perfecte kleur voor mijn type huid.
Deze smeert zoals ik al zei perfect in. Na een tijdje zie je hem niet meer zitten zoals die van Rimmel. Maar hij js er nog wel.


UITSLAG
Ik vind de BB cream van Maybelline echt veel fijner. Voor omdat hij zo dun is en dus makkelijk uit te smeren is.
Die van Rimmel is dik en je ziet hem goed zitten. Ook past hij zich niet zo goed aan aan je huid.

Conclusie:
De B cream van Maybelline heeft gewonnen.


Doegg tot de volgende keer!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten