donderdag 2 januari 2014

een nieuw begin

hey allemaal,

het is inmiddels 2 januari dus tja DE BESTE WENSEN EN EEN GELUKKIG NIEUW JA


De meeste mensen heb ik denk ik wel goede voornemens. Ik heb dat nooit zo gehad maar dit jaar zit ik bom vol ideeën waar ik aan kan werken.

voor mij ging afgelopen jaar niet zo heel goed. nou ja vooral het nieuwe schooljaar is echt een ramp. zoals eerder verteld zit ik in de 2e en ze zeggen bij mij op school dat dit het moeilijkste jaar is. Op het begin dacht ik dat da wel mee zou vallen, maar nu weet ik wel beter..

Nou ja genoeg gezeurd door naar mijn goede voornemens.

allereest natuurlijk school...
* betere punten halen en beter mijn best doen.
tja zoveel hoef ik er niet bij te voegen ☺

en dan...
* mijn kamer netter houden en meer opruimen
ja ik weet het ik ben een sloddervos
 ook met mijn haar ben ik best slordig en ik vind dat wel zonde dus heb ik daar ook een puntje van gemaakt.
* mijn haar beter verzorgen

en als laatste...

*afvallen in iedergeval meer bewegen
tja ik denk dat dit bij veel mensen op hun lijstje staat maar ja. ik ben namelijk niet de dunste dus hier ga ik zeker aan werken

nog even over mijn blog ik hoop daar iedere maand zoiezo 1 artikel te plaatsen en zo bouw ik het dan steeds verder op.


dit waren mijn goede voornemens heb jij nog voornemens?? zet ze dan bij de reacties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten