donderdag 2 januari 2014

gala makeup look

hey allemaal,
Ik heb binnen kort een gala en ik heb dus al een paar make-up looks bedacht en ik laat er een van zien.

let´s start

Oke ik begin met een verzorgende cream en ik breng een BB cream aan. Ook heb ik een oogschaduwbasis aangebracht.


we beginnen met de ogen.

ik breng eerst een wit cream achtige kleur aan als basis.

 

dan pak ik een fluffy kwast en pak ik een bruine kleur aan (die van mij heet cappuccino dus zo´n kleur moet het ongeveer zijn ☺)


deze breng ik aan in mijn acadeboog. dit moet niet te dik want dit hoort ook nog bij de basis.

dan pak ik een goed dekkende zwart (heb je geen goed dekkende zwart maak je kwast dan een beestje nat) en breng dit over het bruine aan maar dit mag wel dik. je mag het bruine niet meer zien. ook dit breng je met een fluffy kwast aan.


het kan zijn dat je dit een beetje te donker vind maar ben gerst nu komt het mooie gedeelte

ik heb een andere kleine kwast gepakt en een sparkling zilver gepakt. maak je kwast nat (niet te nat) en ga ik de zilver. daarna maak je het nog een klein beetje nat en dit breng je binnen het zwarte  op je bewegend ooglid aan. het beste is deppend zo dat je niet alles vervaagt en mengt.

ga daarna nog maals met je zwart over het zwart dat je al hebt aangebracht


nu komt er een optionele stap
ik pak een eyeliner en maak een dun streepje net boven mijn wimpers.

dan de wimpers. krul ze en breng je favorieten mascara aan.

dit was de ooglook  verder met de rest van je gezicht.

er zijn twee opties voor de blush. of gewoon niets maar ik gebruik een mooie licht peachie rose blush.

en voor de lippen zal ik voor iets neutraals gaan. dus gewoon een lipglosje net een rode tint of een nude kleur
 en dit is de look







het zou fijn zijn als je een reactie plaatst
groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten