donderdag 30 januari 2014

nagel stash ♥nagel verzorging♥


hey!
vandaag laat ik jullie mijn nagel verzorging stash aan jullie zien

Aller eerst de vijlen!

Ik heb 3 vijlen, maar eentje ligt nog bij een vriendin die ik daar per ongelijk heb laten liggen...

Mijn vijlen bestaan uit 1 kartonnen ruwe vijl en twee glasvijlen.
Het meest gebruik ik de glasvijlen omdat ze toch iets nauwkeuriger zijn dan kartonnenvijlen, ook heb ik gelezen dat glasvijlen beter zijn voor je nagels.


Dan het bokkeppotje.
Daar heb ik er maar 1 van en ik ben er zo blij mee! Het is veel handiger dan met je nagels je nagelriemen naar  beneden duwen. vooral als je korte nagels hebt.
ik heb geen stalen ofzo maar een plastic met een rubberen 'kop'.






base coats en top coats

Ik weet niet goed waar dit bij hoort... Bij nagel verzorging of nagellak.

Ik heb het toch maar hierbij gedaan zodat ik daar ook meteen verharder enzo bij kan doen.

♦base coat deze is van Konad en ik heb er ook een van Kruidvat maar deze is top en base coat in een;
♦ top coat ook deze is van Konad en ik natuurlijk die van de Kruidvat 2in1. Ook heb er een in een kaviaar setje gekregen van het merk casuelle;
♦hardener deze is van de etos eigenmerk.


nagel olie

ik heb 1 nagelolie van herôme

nagelremovers

Ook hierbij wist ik niet goed waar ik het moet plaatsen.

ik heb een losse nagellakremover van de Kruidvat
ik heb een pompje ook van de kruidvat en ik heb een potje met een sponsje erin. ook dit is van de kruidvat.

nou dit was mijn nagel verzorging stash
tot de volgende keer























Geen opmerkingen:

Een reactie posten